kläder till sommaren!

nu när sommaren börjar närma sig så innebär det att jag behöver lite nya kläder.
Bland annat behöver jag någonting att ha på min på en konfirmation och skolavslutningen!
Och jag har länge letat efter något som inte är allt för fin klätt men ändå somrigt och fint!
Och äntligen tror jag att jag har hittat de perfekta plaggen! :D
En rosa lite längre t-shirt! (älskar rosa!)         och ett par vita leggings med massa hål i och spets under! :D
Ska nog beställa hem de här två plaggen för enligt mig är dom verkligen perfekta!
Man är lite lagom uppklädd, perfekt för mig, för jag pallar inte köpa en fin klänning som jag änvänder en gång sen hänger in i garderoben..
Plus att man kan använda plaggen på vilken fest som helst i sommar! :D
Ett plus till! Det kommer inte krävas ett helt studiebidrag för att köpa dom!
Legginsen kostar bara 179 kr och tröjan för 159 ! :) allt från Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0