robin+viktoria=1år

i torsdags, 27 maj hade robin och jag varit tillsammans i 1 år, så självklart skulle vi "fira" det lite och ha det mysigt :)
så på dagen åkte vi till smultronstället för att äta glass, hur gott som helst!
finns egentligen som så mycket mer att säga om dagen, så här kommer bilder istället :D


morgonpuss :) och presenter till varandra blev det här också,
robin fick ett trådlöst tangentbord+mus av mig :)
av honom fick jag en ram och hans hemnyckel! :D
en helt egen alltså ! :D med massa hjärtan på :)







Robins glass, fick ingen bra bild på min glass, men jag åt i alla fall en After Eight :)


jag och min glass i alla fall ;)


den här charmiga bilden får avsluta inlägget om våran 1-årsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0