TYCK SYND OM MIG!

jag har så sjukt ont i vänster armen...
den är helt svullen, jag kan inte sträcka ut den, kan inte vrida den eller ta i med handen utan att det gör ont.
jag är helt handikappad.. när vi åt revbensspjäll förut fick pappa dela dom åt mig för att jag inte kunde själv.
och jag har inte ens en blekaste aning om vad jag gjort heller :o
ont som fan i alla fall...
aja, nu ska jag sluta gårta över mitt misslyckade liv och kolla på tv eller ngt istället..
det gör ju säkert saken mycket bättre! :) (ironi för er som fattar lite trögare)


så känner jag för allt just för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du, det kan vara tennis- eller golfarmbåge...

2010-05-16 @ 21:11:58
URL: http://mooveit.blogg.se/
Postat av: Ibrahimnikita

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-04-16 @ 11:27:45
URL: http://ibrahimnikita.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0