kjol+kavaj+spets linne = tummarna upp

för ett tag sen när jag var inne i stan (tror det var på lovet) så köpte jag kjolen (längst till vänster), den kommer från Gina Tricot kostar 299 kr och är den är ganska hög i midjan.
Jag har letat efter den perfekta såna kjolen lääänge, så när jag hittade den där var jag bara tvungen att ha den.
men jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha på mig till kjolen.
Hade först tänkt en oversize t-shirt, men nej.
så idag när jag provade kjolen kom jag på det!
Jag måste ha en kavaj till! så satt och letade lite på nätet idag, hittade en liten kortare kavaj för 499 kr från Lindex som jag vill åka in och prova!
Plus att jag hittade ett svart spets linne från Nelly för 149 kr som jag verkligen verkligen VERKLIGEN vill ha till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0