room makeover

håller ju på att göra om lite i mitt rum för er som inte vet det..
det är väl först och främst garderoben som får en liten make-over men resten av rummet kommer också med på ett hörn.
Så jag har kollat rumt lite på Ikea's hemsida efter lite grejer som förhoppningsvis kommer införskaffas snart :)


1. Barstol - Julius 699 kr - (att ha till mitt sminkbord)
2. Ramar - Ribba, 55-249kr, (finns i 5 olika storlekar, jag ska hämligen göra en fotovägg över mig soffa, så behöver samma sorts ramar fast i många olika storlekar.)
3. Taklampa - Maskros 499 kr
4. Väggklocka - Bondis 179 kr
5. Pall - Bekväm 149 kr (måste ha en pall i garderoben eftersom jag har korgar från golv till tak istort sett, så jag når inte riktigt upp till alla. haha)
6. Doftljus i glas - Tindra 39 kr
7. Doftljus - Tindra 29 kr
9. Doftljus - Tindra 35kr/st
10. Matta - Ådum 1495 kr (en sån där "lurvig"matta, längtat efter en sån hur länge som helst nu!)
11. "Träd" för smycken - kommer INTE från Ikea utan från Åhléns 129 kr
12. Galgar - 45 kr
13. Spegel - Stave 349 (har helfigurs spegeln men vill byta spegel över sminkbordet)
14. Tvättkorg - Antonius 129 kr (behöver en ny tvättkorg eftersom den jag har nu är röd med någon konstig figur på, köpt på barnavdelningen på Ikea..! hahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0