sista apu veckan!

nu börjar sista apu veckan! 
både skönt och jobbigt!
har ju haft det ganska soft under praktiken egentligen, kunnat gå upp 9 varje morgon.
men ska bli skönt att komma tillbaka till skolan och få träffa allt folk igen! :)
men skönast ska fan bli att få ha på mig mina egna kläder... är så jäkla trött på sport-ringen t-shirten!
hahaha, sen när skolan börjar kommer jag klaga på att jag inte har något att ha på mig, det vet jag.
på tal om något helt annat!
kan ni fatta att det snart är 1.a december!?!?!?
jag är så sjukt j*vla lycklig! :D
älskar december och julen!!!
Ska snart börja tänka på julklapp till min lillasyster,
novembers studiebidrag kommer gå till julklappar och sen till när jag ska fixa naglarna tillsammans med Tess! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0