jag har inget bättre för mig...

1. Vad skulle du inte vilja heta?
2. Varför?
3. Vad är det för färg på dina sängkläder?
4. Vet du vad promiskuös betyder?
5. Googlade du för att få reda på vad promiskuös betyder?
6. Vilka fördomar har du?
7. Varför?
8. Är det något du aldrig skulle göra?
9. Skulle du göra det för en viss summa pengar?
10. Varför/Varför inte?
11. Vilket är ditt tidigaste barndomsminne?
12. Vem är din bästa vän?
13. Varför är han eller hon det?
14. Vad har du gjort för att förtjäna ditt liv som du har idag?
15. Struntar du i att svara vissa personer när de skriver på msn?
16. Varför?
17. Berätta lite kort om den femte personen som är online på msn.
18. Vilken smiley använder du mest?
19. Finns det någon person du önskar att du aldrig hade träffat?
20. Varför?
21. Gör du något produktivt just nu?
22. Varför gör du den här listan?
23. Tror du att folk kommer läsa den?
24. Hur är din relation med dina föräldrar och respektive syskon?
25. Har du någonsin skämts för en eventuell partner?
26. Varför?
27. Har du någonsin gått hos en kurator/psykolog och isåfall varför?
28. Har du någonsin provcerat någon för skojs skull?
29. Vad gjorde du?
30. Vilket är ditt bästa respektive värsta minne?
31. Varför?
32. Vilken film har påverkat dig mest?
33. Varför?
34. Har du någon psykisk sjukdom? Om ja, vilken?
35. Äter du några vitaminer eller liknande?
36. Mår du bättre av dem?
37. Äter du några receptbelagda mediciner?
38. Varför och vilka?
39. Vilken är den sämsta film du sett?
40. Motivera varför.
41. Nämn tre saker du vill göra innan du fyller 25.
42. Nämn tre saker du vill göra innan du dör.
43. Vart hittade du den här listan?
44. Vilken är din favoritmat?
45. Finns det något du aldrig skulle kunna tänka dig att äta?
46. Varför?
47. Varför gillar du katter?
48. Vet du vad asperger är?
49. Googlade du för att ta reda på vad det är?
50. Vet du vad skillnaden mellan schizofreni och personlighetsklyvning är?
51. Föredrar du randigt framför rutigt, eller tvärt om?
52. När hade du feber senast?
53. Är du rädd för svininfluensan?
54. Varför?
55. Beskriv dig själv med en mening utan att börja med ”jag” eller ditt namn.
56. Har du ritat på dig själv med en spritpenna? I så fall, vad skrev du?
57. Hur många kuddar har du i sängen?
58. Sover du med ansiktet emot eller från väggen?
59. Skulle du kunna göra allt för någon du älskar?
60. Varför?
61. Hur långt skulle du kunna gå för att skydda de du älskar?
62. Vilken slags musik lyssnar du inte på?
63. Varför?
64. Har du lätt för att bli kär i kärleken?
65. Varför?
66. Har du svårt för att bli kär på riktigt?
67. Hur länge varade ditt senaste förhållande?
68. Varför tog det slut?
69. Har du ljugit om din ålder IRL?
70. Har du ljugit om din ålder på nätet?
71. Har du ljugit om att du är/inte är oskuld?
72. Har andra trott att du varit äldre än vad du är?
73. Hur många år handlade det om?
74. Överkonsumerar du energidrycker?
75. Anser du att du är intelligent?
76. Är du nöjd med ditt könsorgan?
77. Varför/varför inte?
78. Vilken del av din kropp har du fått mest komplimanger om?
79. Vad för komplimanger?
80. Skulle du någonsin medverka i en porrfilm?
81. Varför/varför inte?
82. Årets bästa respektive sämsta köp?
83. Motivera ditt svar.
84. Vad inom sex går du inte med på?
85. Varför?
86. Anser du att sex blir bättre med/utan känslor?
87. Varför svarar du undvikande på sexfrågorna?
88. Är du trött på alla frågor?
89. Varför?
90. Vilket/vilka samtalsämnen gillar du bäst?
91. Vad gör dig riktigt generad?
92. Varför?
93. Är du bortskämd?
94. Har du någon speciell relation till något nummer?
95. Vilket och varför?
96. Tror du att listskaparna har Asperger?
97. Varför?
98. Om du hade möjligheten att få reda på hur och när du skulle dö, skulle du vilja veta?
99. Har du bäddat sängen?
100. Har du fått ut någonting av den här listan?
Utseende
1. vilken ögonfärg har du: jag vet inte ens själv.. ibland blå, ibland grå och ibland lite gröna.. ?
2. hur lång är du: ca163cm
3. vilken hårfärg har du: blond
4. långt eller kort hår?: mellan? men önskar jag hade längre!
5. piercingar i ansiktet: inte än.
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: verkligen isblå ögen!
7. hur lång skulle du vilja vara: fick jag välja skulle jag vilja vara 168 typ..
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: är faktiskt nöjd med den jag har nu :)
9. vill du ha kort eller långt hår: långt hår, jätte långt!
10. skulle du vilja ha piercingar: skulle vilja göra en smiley :)
senaste du.
11. åt : har faktiskt inte ätit något ännu.. men snart blir det pasta ostsås och bacon :)
12. drack: drack typ 5 glas vatten igår kväll
13. du fick sms av och vad de stod: robin, han skrev "vänt på dygnet" :P
14. du skrev sms till och vad du skrev: skrev "jo tack, du har fått mig att göra det också" till robin
15. sa: "vet du om pappa köpte bacon?"
16. kramade: robin
17. kysste: he-he, robin där med
19. du spydde: det var jätte länge sen..
20. idag: vadå idag?
kärlek,
21. är du singel: yepp
22. ditt förra förhållande va med: robin
23. ditt längsta förhållande: ca 1½ år
24. med vem då: robin
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: hmm, robin
26. vem var din första kärlek? robin...
27. gillar du någon just nu: gillar alltid någon ;)
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 1
29. vill du vara singel: ibland, ibland inte.. oftast inte, tror jag..
30. vill du gifta dig i framtiden? JA!
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: eftersom jag är singel så heter han ingenting
vänskap
32. den som vet mest om dig: robin eller Josse tror jag
33. den vän som du har känt längst: Sandra :)
34. allra bästa vän?: Josse, Sandra, Louise, Robin och Tess
37. som bor långt ifrån dig: Therese :(
38. den du har mest minnen med: ehm, Josse, Sandra, Robin och Louise :) tess och jag har inte känt varandra lika länge :)
39. bra vän du inte träffar ofta: therese :(
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: inte tycker om vet jag inte, men jag har varit vän med ett par personer som jag idag känner att det inte riktigt klickar med.
övrigt,
41. musiksmak: väldigt blandat, lyssnar väl på i stort sett allt utom dansband :P
42. sport du gillar: ingen... :P
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: jaa,
46. har du hört att du borde bli modell: inte direkt, men har fått höra att jag är fotogenisk.. vet inte hur mycket jag vill tro på det.. :P
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: 99% av min vakna tid har har på mig en klocka.. men något som jag alltid har på mig, no mather what, är mitt JLJV armband.. det tar jag aldrig av mig.
48. vem är mest galen i din klass?: rasmus, helt klart.. :P
49. brukar du sova med en nalle vid din sida? inte nalle direkt.. men en apa.. :P en jätte stor svart apa som jag fick av robin på våran halv års dag tror jag, vi döpte honom till monkey man (fantasirikt, jag vet)
50. vad tänker du på just nu: vilken film jag ska titta på när jag skrivit klart det här.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0