dags att sova

nu är det dags för mig att sova.. är jätte trött
och helt ärligt så känns det skönt att vara hemma och få sova i min egen säng
älskar min säng :) 
fast lite konstigt känns det faktiskt..
ingen katt som ligger och gosar med mig i sängen :(
nu när jag sovit hos robin så låg alltid deras katt Bollen och gosade med mig i sängen eller soffan.
hur mysigt som helst, saknar det lite nu när jag är hemma.. :(
robin tog förresten en bild på bollen och mig igår tror jag det var, både bollen och jag ligger i soffan och sover.
lägger upp bilden imorgon :)
och förresten är jag ganska stolt över mig själv att jag överlevt de här dagarna med bollen, eftersom jag är väldigt allergisk mot katter..
men med lite allergitabletter har det funkat fin fint! :)

aja, slutpratat om mina allergier och om Bollen. jag måste verkligen sova!
så godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0