fucked up!?

fattar inte vad det är för fel... skrev ett inlägg igår.. som tydligen inte kom upp, eller i min lista står det att jag skrev det där inlägget.. men det syns inte på bloggen.. hoppas ni fattar vad jag snackar om?
i alla fall, ursäkta för att jag inte skrivit något på så många dagar.. (även om det inte är mitt fel)
det har inte hänt så mycket de senaste dagarna..

Jag har "bott" hos Robin sen i måndags för att det har hänt något med våran varmvatten tank hemma så vi har inget varmvatten.. riktigt jobbigt.. så jag tog mitt pick och pack och stack till robin..
men imorgon så kommer förmodligen tank-grejen vara fixad så då ska jag åka hem! :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilken cool och snygg bloggdesign du har! :D

2010-10-14 @ 16:22:24
URL: http://fubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0