ledig torsdag

studiedag idag, ändå gick jag upp klockan 8 imorse..
Tess och jag hade en uppgift från skolan vi behövde göra.
Nämligen att prata med någon från en resturang här i Åtvid om deras affärs idé,
vi valde villan, och Hanna som va pratade med att bara tid halv 11 imorse..
så det var bara att slita sig upp ur sängen...

Igår var Tess och jag i stan förresten, det är därför jag inte skrev något igår.
Jag köpte en tröja, rött nagellack och eyeliner på H&M och ett par jeansleggins med skinndetaljer från Lindex.
jag har bilder på allt, men grejen som man sätter i minneskortet från mibel i är borta....
så ni får faktiskt nöja er med bilder från nätet :)
självklart finns det ingen bild på byxorna, men jag fixar det någon dag, kanske :)
här är i alla fall tröjan, 194 kr från H&M :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0