5 månader kvar

nu är klockan över 12. Det innebär att det är den 25 september.
Och det innebär att det bara är 5 månader kvar tills jag fyller 19 år! :D
och  när man tänker efter så kommer det gå jätte fort.
eller förhoppningsvis! :D
December kan man ju typ inte ens räkna för det är ju alla adventer(er?), julpyntande, jullov, julafton, juldagen, nyårsafton och massa sånt! Så December kommer bara flyga iväg..
Och går oktober och november likna snabbt som september gjort kommer det inte bli några problem :)
sen är det bara ett j*vla år kvar till 20!!!!! :D
längtar utav bara ......!!
hittade inga bild från min födelsedag iår.. (hoppas dom ligger på hårddisken)
så får bli en bild på min 18-års present jag fick av Robin istället. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0