godnatt

nu går jag och lägger mig.
har sovmorgon till klockan 10 imorgon så jag får sova extra länge inatt :)
har ställt alarmet på 15 minuter tidigare så jag förhoppningsvis inte försover mig.
skriver imorgon bitti om jag hinner annars blir det ett inlägg så fort jag kommer fram till skolan.
Godnatt!

jag har förresten spenderat en del av kvällen till att locka mitt hår..
tänkte lägga upp en bild för att visa..
men någon skrev "fan vilket ego du är" till mig för bilderna jag la ut tidigare idag...
så ni kanske får se bilderna en annan dag..

Kommentarer
Postat av: Gunnaroliwia

Site was very helpful. thank you

2011-08-23 @ 16:53:57
URL: http://gunnaroliwia.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0