praktik...

känns som det är lite dött i den här skola/hp09 kategorin.. :P
kanske för att det varit sommarlov. dööööh.
men också för att det inte händer så jätte mycket i skolan just nu..
men en sak som jag faktiskt måste ta tag i är praktiken (apu:n)
den kommer vara vecka 43, 45,46&47...
och jag har inte hittat någon plats än.. lite kris eller?
men nu har jag i alla fall bestämmt mig för några företag som jag ska ringa till.
ska sätta igång och ringa imorgon, till vilka företag/butiker håller jag lite för mig själv än så länge. 
(har gjort tabben tidigare att berätta vart jag vill vara, och det har inte gått så bra)
men faktum är att jag är lite nervös inför att ringa. brukar aldriiig bli det annars, men nu är jag det av någon anledning... vet inte varför heller..
antar att jag kommer få skriva ett litet manus som jag kan läsa upp när jag ringer.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0