dagen i bilder

jag är sämst i hela värden på att blogga.
men nu har ni i alla fall fått ett smakprov på hur min blogg kommer se ut i sommar.
oerhört ointressant och ouppdaterad.
that's life.

inte ens nu när jag tar mig tid till att blogga har jag något intressant att säga 
så istället blir det några bilder från idag.
robin och jag har varit hemma hela dagen och bara chillat.
kollat på scrubs och så. 

vindruvor, marabou choklad, chokladpudding och.... CHOKLADDOPPADE JORDGUBBAR! herregud, jag har aldrig ätit något godare! jag kommer aldrig mer i hela mitt liv äta godis igen, chokladdoppade jordgubbar slår ALLT.

hej, jag heter viktoria och på bilden ser ni mitt nya beroende. 

han kan sin skit när det kommer till att posa framför kameran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0