morrn..

godmorgon..
trott tjej här.
har varit vaken sen klockan 6, trotts att jag har sovmogron till 9.
men vad gör man inte för sin älskade man? :)
vid 7 körde jag ut honom till KA och sen dess har jag legat i sängen och kollat på scrubs
och nu har jag gjort mig iordning lite också :)
Det kommer bli en lång dag i skolan idag, andra lektionen är det naturkunskaps redovisning som gäller.
mellan 13 och 15 ska vi vara i studion för någon föreläsning.
sen ska jag formodligen gå på min första engelska B lektion sen i augusti...
omg..
och inte nog med det, efter skolan ska jag tvinga iväg mig själv till gymmet också.
jag kommer vara död ikväll.
plus att jag någon gång under dagen måste hinna iväg till min frisör för att prata lite med henne.
ska nämligen klippa mig i veckan och innan dess ska jag färga min utväxt.. frågan är bara hur.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0