oh my...

kom "hem" (till robin) för ett litet tag sen.
första skoldagen gick faktiskt bra :) 
ska nog inte klaga, den var ju inte så lång.
men herregud, vi (min klass) har en kurs tillsammans med HP10.
Och det märks verkligen på vissa att jag är två år äldre än dom...
Vissa av dom är helt hopplösa!
Kommer få krupp på dom om dom ska fortsätta sådär..

Nu hade jag egentligen tänkt kolla klart på Pirates of the Caribbean, On stanger tides som jag inte hann kolla klart på igår för jag somnade, men jag kan inte lösenordet till Robins dator längre så jag kan inte kolla på den...
blir då depprimerad ibland. Jag får helt enkelt vänta tills han svarar på något av mina 10-tal sms jag skickat, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0