Söndag 7 augusti

Hola!
vad gör alla när det regna ute 99% av hela dagen?
jag har varit hos Robin hela dagen (åkte dit igår kväll) 
vi var uppe radan vid halv 10 (det är tidigt för mig!) för att handla frukost och göra lite andra grejer.
sen har vi inte fjort så mycket mer idag faktiskt, legat i soffan och kollat på film :)
det är ju trots allt film väder :) 
Nu är jag hemma igen och har faktiskt varit det ett tag.
Jag sitter i sängen och funderar på vad jag ska göra..
Twilight maraton, How I met your mother, måla om naglarna eller designa om bloggen?
Antar att det blir lite av allt.
Först en vända på Existenz ♥

(Skulle skriva rubriken till inlägget och insåg att det redan är 7.e augusti...! sjukt.
kan inte fatta det, sommaren är slut och snart börjar skolan igen.....)

Kommentarer
Postat av: Robin Ahlström

Existenz<3

2011-08-11 @ 09:30:13
URL: http://www.existenz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0