tavelvägg

Enda sedan min födelsedag (februari) så har jag varit igång med att göra en tavelvägg över min soffa.
Med det har aldrig blivit av, men nu så! Nu är den klar!
och jag är så jäkla nöjd. Förut har det bara varit tomt på väggen över soffan och det har sett riktigt tråkigt ut, men nu är det  tavlor nästan hela vägen upp till taket. :)
orkade inte engagera mig i att ta en bättre bild ;)
(två av ramarna på översta hyllan har inga kort ännu, vet inte vad jag ska sätta i dom)

UPDATE: Märkte nu när jag kollade på bilden jag la in att allt ser väldigt mesigt ut. 
Allt ser bättre ut i verkligheten, allt är större när man ser det i verkligheten.
(dom största ramarna är A3, och på bilden ser dom verkligen inte ut att vara det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0