jag har idiotiskt tråkigt..

jag har så otroligt jäkla tråkigt! så det blir en random lista på det. 

1. Tre namn jag lyssnar till:
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
4. Detta är jag rädd för:
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
7. Detta tycker jag om att göra:
8. Detta vill jag göra just nu:
9. Bästa känslan:
10. Värsta känslan:
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
12. Är jag kär just nu?
13. Jag vill gifta mig:
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
15. Min käraste ägodel:
16. Något jag vill ha i present:
17. Detta har jag på mig just nu:
18. Favoritkläder:
19. Favorit djur:
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
21. Favoritlåt just nu:
22. Roligaste ämne i skolan:
23. Tråkigaste ämne i skolan:
24. En bok jag gillar:
25. En film jag älskar:
26. Favorit tv-program?
27. Favoritdoft:
28. Detta äter jag gärna:
29. Dricker helst:
30. Favoritgodis:
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
32. Färg på mina ögon:
33. Min längd:
34. Jag tror på:
35. Jag spelar:
36. Person jag beundrar:
37. Så här bor jag:
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
39. Det här tänder mig:
40. Det här gör mig avtänd:
41. Favoritfärg:
42. Favoritcitat:
43. En hemlighet jag vet:
44. Bästa present jag fått:
45. Senast köpta skiva:
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
48. Udda förmåga/egenskap:
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
50. Vad lyssnar du på just nu?
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
52. Var är dina föräldrar födda?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
4. Vilken är din favoritrestaurang?
55. När badade du i en pool senast?
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
57. Hur många barn vill du ha?
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
60. Vad har du för TV-kanaler?
61. Har du åkt moped någon gång?
62. Har du busringt någon gång?
63. Har du fått felparkeringsböter?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
66. Har du en egen trädgård?
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
68. Kan du alla orden i nationalsången?
69. Badkar eller duschkabin?
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
71. Favoritpizza?
72. Chips eller popcorn?
73. Vilken färg på läppstift använder du?
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
76. Apelsin- eller äppeljuice?
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
78. Favoritchoklad?
79. När röstade du senast?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
82. Är du bra på matlagning?
83. Klarar du att tanka själv?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på
85. Pepsi eller Coca Cola?
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
87. Vad var det senaste du handlade?
88. Har du kräkts offentligt:
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
91. Har du ringt något betalnummer:
92. Kan man vara vän med sitt ex:
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
94. Hade du mycket hår som liten bebis:
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
96. Vad har du i din väska:
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
98. Vad är du tacksam för idag:
99. Var hittade du den här listan:
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
1. Tre namn jag lyssnar till:
Viktoria, Vicky och Tojja.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
ehm, måste erkänna att jag faktiskt gillar mina naglar, som växer läsigt snabbt och blir hårda som sten så dom går oftast inte av!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Mitt hår, hade jag inte haft min utväst hade jag chansat på att mitt hår slutat växa.

4. Detta är jag rädd för:
Jag är rädd för löjligt många saker, mörker, vara själv när det är mörkt, åka bil när det är mörkt, fjärilar, knäcka ägg, att någon random människa ska ta fram en pistol och sjukta mig.... ja sånna saker :P

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
öööh? vadå för resten av mitt liv? i så fall, kläder, min pojkvän och pengar...?

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Somna om det är ljust i rummet. Värsta jag vet!
Steka pannkakor, jag är tyvärr helt värdelös på det.


7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med min polkvän och mina vänner? :)


8. Detta vill jag göra just nu:
Jag har haft sån jävla lust att sminka mig hela dagen, är skit sugen på att testa något nytt. 
Men eftersom jag bara varit hemma hela dagen känns det rätt onödigt att sminka sig.

9. Bästa känslan:
ehm, typ när man är jätte stressad över något man måste göra/fixa och som man inte ens vet om det kommer lösa sig, men sen gör de det!

10. Värsta känslan:
När ingeting går som planerat och allt blir fel.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
ehm, han måste vara snäll och ha humor. Helst lika störd humor som jag.

12. Är jag kär just nu?
väldigt kär faktiskt!

13. Jag vill gifta mig:
innan jag är 25, i en fin kyrka med hela min släkt och alla mina vänner där!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
BO I USA!

15. Min käraste ägodel:
Robin :)

16. Något jag vill ha i present:
en ny mobil (skulle älska den personen föralltid som gav mig en i-phone!)

17. Detta har jag på mig just nu:
sov t-shirt och trosor

18. Favoritkläder:
jeans eller leggins och en tröja.. :P

19. Favorit djur:
hund!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
rock..

21. Favoritlåt just nu:
åh, kan inte bestämma mig för bara en låt. Space Bound - Eminem, alla låtar på Antoher Year Of Disaster plattan - Adept bland annat.

22. Roligaste ämne i skolan:
har inget än så länge, får se sen när skolan börjar.

23. Tråkigaste ämne i skolan:
svenska och engelska, fy fan....

24. En bok jag gillar:
STORT twilight fan här! så alla dom böckerna!

25. En film jag älskar:
Inception, Shutter Island, Deja Vú, Sherlock Holmes, The Tourist.. Filmer som man måste se två gånger för att förstå ;)

26. Favorit tv-program?
Say Yes To The Dress, How I Met Your Mother, Gossi Girl, Scrubs och många mer!

27. Favoritdoft:
hm, förmodligt något som luktar lite fruktigt. Hatar blommiga dofter...

28. Detta äter jag gärna:
Stubade makaroner och köttbullar, taco, plankstek, smörgåstårta.. och mer.

29. Dricker helst:
hm, vardas: vatten eller äpple/apelsin juice 
fest: cider!

30. Favoritgodis:
center!

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Usa, Thailand, Mexica, Italien, Frankrike.. massa ställen.

32. Färg på mina ögon:
blå/grå

33. Min längd:
163,5 för att vara exakt!

34. När jag blir stor vill jag bli:
Make Up artist, eventplanner eller wedding planner

35. Jag spelar:
inget annat än musik någon anna redan gjort.

36. Person jag beundrar:
Isabella Löwengrip faktiskt! Jag tycker hon är cool!

37. Så här bor jag:
i ett hus

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
förmodligen inga, mamma sköter dom

39. Det här tänder mig:
ehm, när killen tar komandot :)

40. Det här gör mig avtänd:
folk som stör ;)

41. Favoritfärg:
Rosa :)

42. Favoritcitat:
Laugh as long as you live, love as long as you live
Det påminner mig om att aldrig ta något förgivet.

43. En hemlighet jag vet:
om jag skulle skriva vad det var så skulle det ju inte vara en hemlighet?

44. Bästa present jag fått:
måste nog säga att det är min tatuering jag fick at Robin när jag fyllde 19 :)

45. Senast köpta skiva:
köper folk ens skivor längre?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Min näsa, den är faktiskt ganska rak och lagom stor för mitt ansikte.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
ehm, miste vara mitt hår, igen.

48. Udda förmåga/egenskap:
ehm, jag är en jäkel på att prata. det kanske inte är så udda men ändå

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
om jag svarar något annat än katt här kommer Robin bli arg, så ja, jag skulle nog vara en katt.

50. Vad lyssnar du på just nu?
ingeting faktiskt.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
jag har inte gjort så jätte mycket, vaknade vid 12 och sen dess har jag städat och lite.

52. Var är dina föräldrar födda?
ehm, Linköping båda två tror jag

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
förmodligen Winamp, eller ominstallerade rättare sagt.

4. Vilken är din favoritrestaurang?
subway!

55. När badade du i en pool senast?
kanske 1 månad sen

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
ja, faktiskt. Hade tilloch med en av huvudrollerna!

57. Hur många barn vill du ha?
två :)

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
dansband, utan tvekan. hatar det över allt annat

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Det var val för inte så länge sen, kommer inte ens ihåg vad jag röstade på.

60. Vad har du för TV-kanaler?
En väldans massa...

61. Har du åkt moped någon gång?
Jag levde i stort sett på min moped ett tag, så ja.

62. Har du busringt någon gång?
inte vad jag vet :P

63. Har du fuskat på ett prov?
i 6.a så fuskade jag hela tiden på engelska glosorna..

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
kan helt klart tänka mig det!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
förmodligen tenneriffa

66. Har du en egen trädgård?
jepp, med en pool faktiskt! :)

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
tycker egentligen inte om någon, men måste jag välja så Simpsons

68. Kan du alla orden i nationalsången?
hm, sjöng den precis i huvudet, men tror jag hoppade över ett par rader, så jag är inte helt säker på om jag kan hela...

69. Badkar eller duschkabin?
båda två helst!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Sherlock Holmes

71. Favoritpizza?
Vesuvius med fläskfilé och bearneissås!

72. Chips eller popcorn?
chips!

73. Vilken färg på läppstift använder du?
använder sällan läppstift, gör jag det är det oftast rött.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
hahhahaa, nej! xD

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej, verkligen inte xD

76. Apelsin- eller äppeljuice?
båda två!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
ehm, Josse och Julia, vi åt mat från McDonalds

78. Favoritchoklad?
Center eller marabous mjölkchoklad

79. När röstade du senast?
jag vet inte, förra året?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
har nog aldrig gjort det :P

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
njaaae, det närmaste jag kommit är väl medaljer medans jag spelade fotboll ;)

82. Är du bra på matlagning?
njaae, men jag är jätte bra på att göra smörgåstårta!

83. Klarar du att tanka själv?
jepp :L

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?
näe aldrig gjort.

85. Pepsi eller Coca Cola?
cola helt klart!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
näe, inte jobb, men när jag drillade.

87. Vad var det senaste du handlade?
ehm, inte en blekaste aning faktiskt

88. Har du kräkts offentligt:
ja, tyvärr xD

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
den sanna kärleken, helt klart!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nja, har lite svårt för det faktiskt.

91. Har du ringt något betalnummer:
nääe..

92. Kan man vara vän med sitt ex:
njaae, eller jag vet inte.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
pappa eller robins bror Izac

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
nja, det vet jag inte

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
det automatiska tror jag.

96. Vad har du i din väska:
för mycket! har med mig halva rummet i väskan typ

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
ehm, kollat på något avsnitt av någon serie.

98. Vad är du tacksam för idag:
ganska mycket, min pojkvän, min familj och mina vänner bland annat

99. Var hittade du den här listan:
någon random sida på nätet

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Hoppas verkligen inte någon har så tråkigt som jag har och sitter och gör hela den här listan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0