dåliiiiig

jag är lite dålig på att skriva här va?
men jag har inte haft tid i helgen..!
i lördags var det partaj i repan (slänger upp lite bilder)
och igår låg robin och jag i sängen nästan hela dagen.
när jag kom hem på kvällen blev det tacco och sen sova tidigt!

men nu är jag back on track.
tror jag i alla fall.
idag och imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, det märks..
norrköping maybe..?
på onsdag är det i alla fall spinning med Tess som gäller..
men men, nu ska jag sätta mig i soffan med pelle och kolla på tv :)
först, lite bilder från i lördags!
Josefin och jag :)


Jag och min andra (bättre) halva :) ♥

Timmy, Josse och jag 


Snygga brudar och Mavve :) 


Mavve & jag

vädligt coola killar :P

Orkar inte lägga upp fler bilder, resten av bilderna finns på FB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0