j*vla sjukdomar...

ååååh, jag tror jag håller på att bli sjuk...
känner mig jätte hängig, ont i halsen och huvudet...
så inget norrköping idag, jag vill bara ligga i min säng och kolla på film!

nu till det som irriterar mig mest,
jag fyller år på fredag, och då hade jag bestämt med massa kompisar att vi skulle gå ut för att "fira" mig lite.
nu blir det inget för Josse är jätte sjuk.
jag kommer förmodligen bli sjuk.. åååh!
plus att Sandra är i fjällen
louise kunde inte ta sig till åtvid.
och jag vill ha med dom!
så vi väntar någon vecka med det istället!
suuuuuuuuuuuuurt!



Kommentarer
Postat av: Roooger

Älskliiingen då!!!!! :(

Förlåt mig.... :(

2011-02-22 @ 13:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0