äntligen fredag!

äntligen är det fredag!! :D
efter skolan ska jag åka in till stan med Tess! :D
Hon ska få se min balklänning "live" innan jag beställer den :) 
så mamma kommer förmodligen också in till stan idag så beställer vi klänningen
och sen åker vi nog även till tygaffärer m.m för att köpa/leta efter saker vi behöver för att göra om min klänning lite :)

btw, ett litet tips, måla aldrig naglarna under tiden som du åker bil! 
Jag hann inte göra det hemma imorse innan Robin och jag skulle åka till skolan,
så var tvungen att göra det i bilen undertiden som vi åkte till skolan
och det blev inte bra.... 
men stod helt enkelt inte ut med att ha röd skjorta och rosa naglar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0