forget about tomorrow

har egentligen inte så mycket att skriva.
tänkte mest bara säga att det inte blivit så mycket uppdatering eftersom jag varit med Robin.
Umgås ju hellre med honom då än sitter och bloggar.

Nu sitter jag i alla fall här i sängen med hårfärg i håret.. 
fick ett ryck idag när jag var i åtvid och köpte hårfärg.
Vill få en jämn blond fär på mitt hår och håller tummarna för att jag får det nu! 
har inte så mycket mer att säga.
imorgon är det skola igen. jag har världens sämsta schema och jag ska börja träna varje dag efter skolan.
så jag säger vara hejdå till mitt liv efter skolan.
min dagar kommer bestå av skola, träna, hem, äta, duscha och sova.
jag kommer aldrig överleva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0