fuckar ur

jag blir så jävla trött på allt.
ingeting går som jag vill!
absolut ingenting,
igår ramlade jag pladask ute i snön
det resulterade i feta blåmärken på hela högra underarmen + helt svullen underarm
jag failade och gick in i dörren förut
resultatet? näsblod... som aldrig ville sluta.
sen att folket fuckar ur också,
sååå sinnessjukt jävla tjuriga...
jag ska aldrig bli sån.
så bara för att visa hur arg jag var på allt och alla skulle jag ta en bild.
vad händer då?
jo, självklart ska jag upptäcka att min kamera (som jag fick i julklapp)
är sönder! eller aa, det är typ dam i den... så det är ett svart streck i linsen typ..
svårt att förklara..
liksom hur mycket mer ska fucka up???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0