köpt balklänning!

idag var jag inne i stan tillsammans med Robin, Cicci, mamma och Becka.
Jag provade de två balklänningarna jag fastnade för, en sista gång.
och en av dom hänger faktiskt inne i vardagsrummet just nu.
gissa vilken?

Jepp, den cerise rosa! :D

Köpte även en väska, hanskar (eller beställde) smycken och skor.
På onsdag ska jag in till stan och fixa en tid så jag blir sminkad.
Frisör är redan fixad. Det känns som det mesta är klart nu. 
Det enda som fattas är väl nya underkläder :)

Robin köpte en kostym till sin student och så prövade han ut fracken han ska hyra till balen.
Han var så söt, lilla pingvinen! :D

jäkligt nöjd med allt idag i alla fall.
känns skönt att ha fixat i stort sett allt så jag slipper oroa mig mer över det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0