ny ring

kommer ni ihåg den stor rosa ringen jag fick i julklapp?
jag hade på mig den på juldagen när jag var på gruvan, och vad tror ni inte händer då?
Jo, jag tappar hela stenen.... blev super irriterad eftersom det var favorit ringen...
så när jag kom hem  skickade jag mail till han som sålde den och berättade vad som hänt.
han svarade att han skulle skicka en ny ring till mig.
"ahaja" tänkte jag liksom..

några dagar senare när jag är hemma hos robin så hade Izac hittat stenen hemma hos dom!
jag kommer alltså kunna limma ihop ringen igen :D :D
men nu tillbaka till ringen han skulle skicka som ersättning.
jag hade suttit och kollat på andra ringar han också sålde och hittat en nästan lika dan ring som den rosa fast röd.
och blev jätte sugen på att köpa den, men gjorde inte det.

Sen för bara några dagar sedan när jag pratade med mamma och ringen
så sa jag "tänk om han skickar den röda!?!? :D :D"
då sa mamma att "det gör han fömodligen inte, han skickar nog någon billig skit istället"
idag kom paketet från honom...
gissa vad som låg i?
DEN RÖDA RINGEN JAG KOLLADE PÅ!!!
Så nu har jag både den röda och den rosa ringen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0