vad har hänt med mig?

jag har inte skrivit något sedan i fredags, faktum är, jag har inte ens loggat in på bloggen sen i fredags.
Varför?
Jo, jag har helt enkelt inte hunnit eller orkat.
Så vad har hänt sedan i fredags?
Jo, jag var på bio i lördags tillsammans med mamma, pappa, becka, robin och två kompisar till mamma och pappa.
Först åt vi på Texas Longhorn, och jag måste erkänna att jag blev besviken.
det var inte alls så gott som jag hade föreställt mig...
Sen kollade vi på Änglagård - tredje gången gillt, och den gillade jag starkt :) 
när jag var yngre så kollade jag på första och andra sommaren flera hundra gånger om,
och trean var inte sämre...
sen sov robin här,
och när vi vaknade på söndagen så kollade vi på änglagård första sommaren. 
Sen på kvällen åkte vi till åtvid för vår första balträning, och jag hade faktiskt riktigt roligt.
jag längtar så tills balen! :D

Men det var väl allt jag hade att säga... 
blir lite bilder från helgen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0