vilken dag

vaknade imorse av att mamma kom in och sa att vi skulle iväg till vårdcentralen.
Så vid 1 var jag där, tog halsprov och väntade på svar. När jag väl fick svar så blev jag iväg skickad till en doktor som skulle kolla mina lungor osv osv. Han skickade sen iväg mig för att ta blodprov.
Sen vänta på svar på det, så efter två timmar på vårdcentralen fick jag åter igen höra att det bara är en helt vanlig (men väldigt väldigt långdragen och envis) förkylning.
Det var ju verkligen värt det att skickas fram och tillbaka i två timmar bara för att få veta det.
Annars har det faktiskt inte hänt mycket annat idag, jag har legat i soffan inne i vardagsrummet och kollat på tv. Ska snart bädda ner mig i sängen och kolla på Gossip Girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0