minisemster imorgon

har inte haft tid till att skiva idag, förlåt!
men nu sätter jag mig äntligen ner och tar mig tid att skriva :) 
blev väckt imorse runt 7 av robin som skulle upp för att åka till skolan.
men somnade om efter ett tag och sov till halv 11. (väldigt ovanligt nu för tiden)
sen gick jag upp och satte igång och plugga.
sen körde jag inte robin till stan eftersom han ska på siesta.
när jag kom hem började jag packa, gjorde en smörgåstårta och målade om naglarna.
så nu sitter jag i sängen och tar det lugnt :) 
funderar på om jag ska sova snart, måste upp skapligt imorgon så jag hinner mer allt jag ska göra.
hämtar upp Josse vid 12 imorgon, sen bär det av mot Kaggebo :D
än så länge so tror vi att vi kommer stanna tills på lördag, men vem vet ;) 
är ju trotts allt lediga tills på måndag :)
så uppdateringen kommer förmodligen vara sämst.
kanske hinner skriva ett inlägg imorgon innan jag åker, det märks. har lite små grejer att fixa.

annars har jag inte mycket mer att säga än att det ska bli så jäkla skönt att få åka iväg, speciellt nu när det nästan är som segast i skolan och man bara väntar på sommarlov.
Det var 8.an
tänkte lägga upp bild från första gången när vi i kaggebo men hittar ingen.
Så det fick bli någon ramdom gamal bild på oss, tagen någon sommar för ungefär 5 år sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0