Mobilblogg

Blir dåligt med inlägg nu och jag knappt hinner sitta vid datorn. Igår var jag vid bysjön hela kvällen med massa härligt folk :) bilder kommer så fort jag kommer hem. Och har robin och jag åkt runt i hela Åtvid känns det som och fixat en massa saker :p var ledig idag förutom min engelska B lektion som jag är på nu, kollar på någon värdelös film och jag hade nog egentligen inte ens behövt gå till skolan. Men men, slutar om ca 5 minuter ändå. Då ska jag bara hem till robin en sväng och packa ihop mina grejer sen ska jag hem och kolla på narnia, robin laddade ner den igår men vi hann aldrig kolla på den då så jag ser från emot att få sätta mig i sängen, måla om naglarna och kolla på den :) Skriver mer när jag kommer hem, då ska jag nog lägga upp bilderna jag tog igår. Blev inte många men ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0