Bildbomb från Sälen 17-20 mars

han är söt när han sover :) 

jag och min man, galet taggade för att ge os ut i backarna på fredags morgonen!

jag var glad över att åka skidor!


det var svin kallt, dimmigt och snöade på fredagen! inte det roligaste vädret!


håret frös till is typ... när man kom in i värmen och det började smälta så kunde man krama ur vattnet ur håret ;)

vi bowlade


han trodde han var cool bara för att det gick bra för honom

jag körde på min egna stil ;)
det gick förbannat dåligt för mig xD men det var fuskigt för robin är ju typ bowling proffs....

Robin nördade Illustrerad Vetenskap på vägen upp, varj 3.e minus avbröt han mig i min film för att berätta något intressant han läst ;) 

vi tog en paus från skidåkandet och fikade istället :) 


en bild på när min söta man sover får avsluta det hela :) 

det blev inte så himla många bilder. jag kunde inte ha med mig kameran i backen, och så hade vi fullt upp med att åka skidor ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0