duktig tjej

duktig tjej sitter i soffan och tar det lugnt efter en dag i skolan!
jag har helt klart varit ovanligt duktig idag.
först svenska, jobbade med massa frågor vi fått
fick också veta vad vi fått för betyg på vår krönika vi skrivit.
och jag är nöjd faktiskt.
sen naturkunskap, herre jävlar vad det gick undan.
tess och jag satt först och klagade över hur mycket vi hade kvar att göra och att vi aldrig skulle hinna klart.
men när lektionen var slut så insåg vi det enda vi har kvar att göra är att bara att komma överrens om vem som ska säga vad på redovisningen. shit pommes där asså.
sen på samhällskunskapen gjorde jag faktiskt ett prov.
så nu har jag en mindre sak att tänka på.
stannade även kvar en stund efter skolan och bokade allt till Boda Borg.
Så nu är det bara att vänta på att det ska bli fredag, så åker vi! :D

hah, långt och tråkigt inlägg som bara handlar om skolan, men jag var bara tvungen att skriva att jag känner mig väldigt duktig över allt jag gjort idag! :)

mitt huvud ser super vitt och blekt ut, men det är bara för att jag hade någon konstig inställning på kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0