måla naglarna, popcorn och Sex and the City!

sitter i sängen helt ensam och tycker synd om mig själv.
Målarna naglarna äter popcorn och kollat på Sex and the city.. kul liv jag har.
får väl skylla mig själv lite, kunde ha gått ut på krogen ikväll.
men jag orkar inte riktigt och så måste jag ha pengar kvar till student kryssningen!
så det blev en lördagkväll all by myself.

funderar faktiskt på om jag ska försöka sova snart. 
för imorgon (eller inatt) ställer man ju fram klockan 1 timme.
vilket innebär att imorgon när jag vaknar runt 11, så är klockan redan tolv.
och vid 4 ska jag åka till åtvid för balträning.
måste hinna duscha, göra mig iordning, laga mat och allt sånt där innan jag åker.
Så frågan är om jag ska tvinga mig själv till att sätta ett alarm så jag inte sover längre än till 11, (sommar-tid) 
i-lands problem i know.
ny målade naglar, popcorn och SATC. mitt liv right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0