eh-eh

dåig uppdatering, som vanligt eh-eh.
men jag hinner aldirg skriva, och när jag har tid så har jag ingeting att skriva om.
har haft fullt upp så länge jag kan komma ihåg.
I fredags var jag på stan hela dagen, kollade ju på bio med robin och lite.
i lördags var det valborg, jag tillbringade kvällen först hos Julia med massa folk och sen gick Josse och jag till bysjön för att kolla på Johan och Marcus när dom spelade. Riktigt trevligt kväll i alla fall.
Och så igår låg robin och jag i sängen och kollade på Harry Potter hela dagen tills det var dags att stick på balträning.
Så jag har inte orkar eller hunnit skriva något :) 

idag ska jag åka in till stan, igen. Den här gången för att sy upp min balklänning.
Håller också tummarna för att mina hanskar har kommit, sist jag kollade med dom så hade dom inte kommit.
börjar bli lite nervös över att dom inte hinner komma till balen, det är ju bara 19 dagar kvar...
shit.. det är ju ingeting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0