jag är effektiv idag

idag (eller än så länge idag) har jag varit så jäkla effektiv.
hade bara en lektion idag så slutade 9.45
då satt jag kvar i skolan lite mer än 1 timme och jobbade med lite grejer.
Sen åkte Tess och jag hem till hemme hämtade träningskläder och så stack vi till gymmet.
rikitgt skönt faktiskt men lite opepp tyvärr.
efter det åkte vi till Meddo och solade.
hur underbart som helst!
och nu har jag kommit hem och ska brja städa mitt rum..
det är kaos... kläder över allt. ser lite ut som min garderob spytt...
så jag ska bara sätta fart och göra det sen kommer jag tillbringa resten av kvällen vid tv.
det har jag längtat efter hela veckan!

(random bild) Louise, jag och Tess påväg till bodaborg i början av April

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0