tisdag...

2 dagar och 12 timmar sen jag skrev, dåligt av mig? ja.
men har inte haft så himla mycket att skriva om faktiskt.
skolan på dagarna och balträning på kvällarna.
eller ja, balträning i söndags och måndags.

i måndags gick balträningen jätte bra faktiskt, allt sitter nu och förhoppningsvis kommer det gå bra på lördag!
är rätt nervös över det mesta. min klänning är inlämnad, igen... den här gången för att alla knappar på ryggen saknades. jag kommer till 99% säkerhet ha en dålig hårdag på lördag när jag ska göra håret.
gud, hoppas allt går bra!

idag efter skolan blir det en sväng till solariet, sen hem och städa mitt rum (som ser förj*vligt ut) och sen bara ta det lugnt. längtar som fasen efter att få ta det lugnt! har inte gjort det på evigheter känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0