världens skönaste känsla!

världens skönaste känsla enligt mig är när man gått och tänkt på en sång text (kan vara bara en eller två meningar) en hel dag, men kommer inte på vilken låt det är.
Så har det varit för mig idag, spelade min vanliga "göra-mig-iordning" spotify spellista imorse.
Jag stod förmodligen och tänkte på något annat för jag lyssnade inte riktigt på musiken, men helt plötsligt hör jag en mening i låten som låter jäkligt bra. Men kollade självklart inte vilken låt det var då...
så idag har jag gått runt hela dagen och funderat på vad det var för låt.
Har sökt i google på den delen av texten jag la märket till, men hittade inget.
men sen tillslut kom jag på vilken låt det var.
och det är den känslan som är helt underbar, när man till slut kommer på vilken låt meningen kommer ifrån!
(vet inte riktigt om ni förstår vad det är jag menar? Det här låter säkert helt sjukt, men så blir det ofta för mig, när jag hör nya låtar på radion som jag vill lyssna på igen osv.)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0