20 november

Jag brukar egentligen hata söndagar. Men för omväxlingen skull var det här faktiskt en rätt bra söndag. 
Har spenderat hela dagen hos Robin och det har varit hur mysigt som helst. :) 
Och sen jag kom hem har jag kollat på DHW och målat naglarna. 
Det kan inte bli mycket bättre :) 

Nu har jag gjort mig i ordning och ligger i sängen för att kolla klart på ett DHW avsnitt innan jag ska sova.
Har sovmorgon till 10 imorgon men måste gå upp lite tidigare och ringa och boka en grej till Lovaly Nails :) 
Gud, att ringa och behöva vara trevlig mot någon klockan 8 på morgonen känns inte riktigt som min starka sida.
Men vad gör man inte för att få synas med UF företaget? :) 

Hoppas alla har haft en lika bra söndag som jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0