Time for bed

Dåligt uppdatering idag, jag vet. 
Men jag har inte haft tid att sitta vid datorn tillräckligt länge för att kunna skriva något inlägg.. 
Har jobbat med UF i stort sett hela dagen. Så nu är vår affärsplan iväg skickad. Så himla skönt!! 
Sen när jag kom hem började jag med en engelska grej som ska redovisas imorgon. 
Och nu ska jag bädda ner mig i sängen för att avsnitt DHW och sen sova. 
Upp tidigt imorgon... suck. Men snart är det fredag som tur är! :)

Bara en snabb fråga. Är det bara jag som blir törstig av att borsta tänderna? Efter att jag borstat tänderna skulle jag kunna dricka 2 liter vatten nästan. Så törstig blir jag...... Kanske bara är jag? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0