Time to face the music

Ja, jag är dålig på att skriva. Men vad ska man göra när man inte ens har något att skriva om?
Det är rätt mycket i skolan just nu, mycket som ska lämnas in och göras klar innan vi går ut på APU nästa vecka.
Är inte speciellt taggad för det heller om jag ska vara ärlig. 
Enda positiva är väl att jag kan spendera lite mer tid med Robin på vardagarna också :)

Haha, jag låter som världens deppigaste människa, bara klagar hela tiden. 
Måste bli ändring på det!
På lördag ska jag i alla fall iväg och "fira jul" med massa saknade vänner! 
Ska bli himla kul att få göra något istället för att bara sitta hemma och glo :)
Det blir även premiär för julbord vilket jag ser fram emot, speciellt prinskorven och köttbullarna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0