hata engelska b.

oj herregud, trodde inte det var sååå länge sen jag skriv något här, men det var det tydligen. 5 dagar! 
Vad fan har jag haft för mig i 5 dagar?? 
jag vet inte ens själv. 
eller jo nästan, jag har jobbat med Uf företaget och jag har varit med robin och jag har städat mitt rum.
Det är vad jag har gjort i 5 dagar i stort sett... kollat på en hel del Desperate Housewives också förresten! 

Men nu är det måndag och jag är tillbaka i skolan, just nu sitter jag helt ensam på en engelska B lektion och det har aldrig varit såhär jävla tråkigt! Jag håller verkligen på att dö.. 
jag skämtar inte, så sinnessjukt jävla tråkigt så det är inte sant. 
och så är det en halv timme kvar till man slutar. hur sakta kan tiden gå egentligen. 
Men jag får väl trösta mig med att när jag kommer hem ska jag äta något gott och kolla på Desperate Housewives. 
Tröstar lite, men bara lite. 

Sova tidigt ikväll ska jag göra också, sov skit dåligt inatt. Det började inte med att jag inte kunde somna fastän klockan var 12.. och när jag väl hade somnat så vaknade jag nästan 1 gång i timmen och kunde knappt somna om efter det.... så sjukt irriterande så jag höll på att bli idoit. Så idag är jag lagom trött och planerar att sova riktigt tidigt ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0