only way I know how

sitter i köket just för tillfället och myser i min onepeice! 
Har fixat lite småsaker. 
har bland annat bytt från halebop kontantkort till telia abonnemang.
Känns rätt  skönt faktiskt. Så nu ska jag bara vänta tills det blir jul så jag kan få pengar och köpa mig en ny mobil! :D
Snart ska jag sätta fart och städa till Pelle så jag kan få krypa ner i min underbara säng och kolla på How I Met Your Mother! Har längtat efter det heeela dagen faktiskt. Så jag ska väll lägga på ett kol så jag får göra det snart! :)
Får se om jag skriver mer! Annars sooolong! 
det här kommer låta helt sjukt, men jag sitter redan nu och funderar på vad jag ska ha på mig i skolan imorgon. Och endast av en anledning, jag vill frysa så lite som möjligt.... fattar inte varför dom inte kan fixa någon värme i skolan....


Kommentarer
Postat av: Jossan

Fan vad bra att du byter till telia!! Då ringer jag ju gratis till er :D

2011-10-10 @ 20:17:07
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0