onsdag 19 oktober

gooodmorgon godmoron!
eller det är ju egentligen inte morgon längre.
Speciellt inte för mig, jag har varit vaken sen klockan 5 imorse när mamma kom in och väckte mig för hon var tvungen att ha mitt rejmeskort.... mycket roligt
så jag har legat och kollar på Desperate Housewives hela morgonen. 
Har ju egentligen resursdag idag, men hade ett litet engelska tal som jag var tvungen att göra. 
Och nu sitter jag i skolan och väntar på att Louise ska komma och hämta mig, vi ska nämligen åka in till stan och köpa alla produkter till vårt UF företag!
Ska bli skit kul! Efter det ska vi ut till Ikano, Louise skulle fråga efter praktikplats. Får se om jag också gör det. 
Annars händer det inte mycket idag. Efter att vi varit i stan ska jag hem och plugga, har en engelska grej som ska vara klar och redovisas imorgon. 

men nu börjar batteriet i datorn ta slut, så jag ska väl börja packa ihop mina grejer och hoppas Louise kommer snart :) skriver mer ikväll, och lägger förhoppningsvis upp massa bilder då också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0