toppen helg!

jag har haft en underbar början på min helg! 
eftersom robin och jag "firar" att vi varit ihop i en evighet idag så kände vi att vi kunde unna oss att göra något roligare än att bara ligga hemma och kolla på film! 
Så igår kväll träffades vi inne i stan, käkade lite och sen åkte vi till Norrköping för att testa deras biograf! 
Kollade på Obduction, Taylor Lautner (han som spelar Jacob i Twilight) var med i den. MUMS! 
Filmen var också bra, kunde dock varit lite med thriller och action... 

Imorse så tog vi en riktigt lång och välbehövlig sovmorgon! 
Gick upp runt 12, käkade frukost och spelade lite rock band :) 
sen gick vi till New Yorker för jag skulle köpa tröjor som Tess jag och Louise ska ha när vi ställer ut på mässor med uf företaget :) 
Hoppas verkligen tjejerna kan ta sina tröjor eftersom de tyvärr inte fanns i deras storlek :( 
Sen stack vi hem igen och plockade fram våra mattalanger och lagade potatismos och köttbullar! :) hahah. 
Sen var det dags för mig att åka hem eftersom jag har en del att fixa tills imorgon när jag ska till Söderköping tillsammans med Louise för hundtävling :) 

Så jag kommer förmodligen inte skriva så mycker med idag, utan ni får vänta tills imorgon kväll i så fall när jag kanske lägger upp bilder från hundtävlingen! 

Hoppas ni har en awsome helg annars för det har jag! :) 


Kommentarer
Postat av: Therése

Pappa ska oxå dit med Embla :) ser du honom så skicka lyckosparkar!

2011-10-09 @ 01:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0