i norrköping

som ni kanske märker så kommer inte bloggen i första hand.
När jag väl hinner sitta vid datorn kollar jag Facebook och sen läser jag några bloggar.
Att blogga själv glömmer jag bort.
SÅ ni får ursäkta mig för det. 
Nu tar jag mig i alla fall tid och skriver ett inlägg  till er.

Sent igår åkte Robin och jag till honom i Norrköping. 
Eftersom vi kom hit så sent så kollade vi bara på en film och sen somnade.
Idag vackte Robin mig vid 9... Vi har käkat frukost och så och tänke egentligen gå ut en sväng så jag lär mig hitta här i Norrköping, men vi får se hur det blir med det, vädret ä ju inte så himla roligt. 
Det är en cirkus här i Norrköping nu också, hade jätte gärna velat gå på den, men det är ju så jäääkla dyrt!
Det var otroligt länge sedan jag var på cirkus, men jag trodde inte det skulle vara så dyrt, billigaste biljetten kostar 240 k STYCK! Helt sinnessjukt enligt mig....
Så vi får se vad som händer idag, vi kanske bara stannar inne, lagar någon god middag och sen kollar på någon ny bra film Robin laddat ner! :)
gammal bild på Jossie och mig från någon fest i vintras! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0