varsågoda, en bild på mitt öga!

satan i gatan vad trött jag är.
Morgonen började med två engelska prov.
Sen fixe lite med UF och sen åka in till stan för möte med Inter Agenturer.
Där träffade vi en säljare som var hur trevlig som helst, och hittade massa saker som vi behöver.
Så det var ett riktigt lyckat möte. 
Men dom hade inte riktigt allt vi behövde så på tisdag har vi bokat möte med Vadeco.
Hoppas det ger lika mycket, gör de det så är vi i stort sett helt klara med vår produkt!
Life's goood när det går lite frammåt i alla fall! :) 

Idag hade jag lite funderingar över om jag skulle åka till Norrköping eftersom jag har sovmorgon till halv 12.
Men vet inte riktigt hur det blir med det, det är ju så förbannat långt och krångligt att ta sig dit.... suck.
Livet är jobbigt ibland asså.

Förhoppningsvis blir någon lite äcklad över hur mitt öga ser ut just nu. 
Det ser värre ut på morgonen när jag precis vakna :P och så rinner det som en jäkla flod om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0