what to do...

Blev en kort dag i skolan idag, slutar egentligen halv 3 men eftersom läraren till sista lektionen inte var där fick vi sluta redan vid 12. Riktigt soft!
Så jag har varit hemma ett bra tag. Käkat lite och kollat på tv.
Nu sitter jag i sängen och funderar på vad jag ska göra med mitt liv.
Gå ut och gå, åka till Robin, plugga... jag vet inte. 
Känner mig rätt hängig så vet inte om det blirr något...

kanske sätter mig och fixar lite med UF, det behövs alltid.
Vi var på möte med vår rådgivare Bea idag som gick toppen.
Vi fixade också lite med våra sponsorer, det går sakta men säkert frammåt i alla fall! :) 

Skriver mer sen om vad jag gör med mitt liv, om jag ens orkar göra någoting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0