Dag 11 - Mina syskon

"Mitt syskon" borde det nog stå i rubriken istället, eftersom jag bara har ett syskon :) 
Hon heter i alla fall Rebecka och är 2 år yngre än mig, vi är i stort sett varandras motsattser känns det som :) 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vi är väl som vilka andra syskon som helst :)
Ibland kommer vi jätte bra överrens och ibland kommer vi inte alls överrens ;) 

Hon ska i alla fall fylla 18 nu i mars, hon går andra året på Mode- & Sömnad på Ljunkan, vilket jag tycker är mycket bra för hon har lovat att sy min student klänning :) (plus att hon lagar alla mina kläder när dom går sönder eftersom jag inte kan hantera varken symaskin eller nål och tråd :P )

Vad mer finns det att säga? Något som ofta händer när vi ofta träffar släktingar eller mamma och pappas kompisar som inte träffat oss på flera år är att dom ofta tror att Rebecka är äldst... :P Och det är enbart för att hon är ca 10 cm längre än mig... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0