Hemma från stan

Kom precis hem från stan och måste erkänna att jag är lite lycklig. 
Fick med mig två par jeans hem, ett par röda och.... ett par rosa! 
Himla lycklig över det! 
Det blev även en spets tröja från carlings, ett riktigt fynd till och med! 
(En liten röst säger till mig att jag måste sluta köpa nya kläder.. Jag har verkligen ingen plats i min garderob för mer kläder.....) 

Funderar på att ha på min antingen de röda eller rosa byxorna när vi ska ut på lördag, men jag är lite osäker.. 
Jag har nästan aldrig byxor på mig på krogen, har alltid klänning eller liknande... 
Så jag får helt enkelt se hur det blir! :) 

Sprang även runt i hundra olika djuraffärer kändes det som för att köpa allt till vovven kommer. 
Så det blev lite reflexvästar, godis, leksaker, bur, kammar och massa sånt :) 
Så nu tror jag nog vi är redo att ta hem den lilla skrutten! :) 

Jag tänkte faktiskt ta och krypa ner i sängen nu, är helt slut efter att ha varit inne i stan sen 10! 
Blir att kolla på DHW hela kvällen och bara ta det riktigt lugnt!  
Hörs imorgon istället! Eller ikväll igen, vem vet? :)


söt läsk jag var tvungen att köpa idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0