Rastlös.

Godmorgon! 
Fast det är ju inte riktigt morgon längre.. Fast jag har faktiskt varit vaken sen innan 10.
Har bara inte orkat gå upp än. 
Idag har jg absolut ingenting planerat. 
Mer än att gå till gymmet och laga mat. 
Får man vara så här slö på lov? Jag får typ panik av att inte göra något. 
Men det finns inte så himla mycket att göra... Rummet är städat, naglarna är målade.. 
Jag har inga läxor eller liknande som måste göras, finns inte riktigt något jag kan göra med UF heller... 
Så, jag ligger kvar i sängen och kollar på DHW, även om det känns som jag borde göra något vettigare..



Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej! Rösta gärna på mig till årets affärskreatör 2012. Jag har chans att få en plats på handelshögskolan i Stockholm. Du kan läsa mer om mig och vad jag gjort samt rösta på mig på länken nedan. Jag skulle verkligen uppskatta din röst!



http://utmaning.hhs.se/rosta/alexander-berglund

2012-02-24 @ 09:37:37
URL: http://alexanderberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0